loading...

بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران

خرید بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران

رامین بازدید : 150 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:39 نظرات (0)

کرم کرم صورت فشرده ویتامین C (60 دلار ، 1 اونس)
هر چیزی که من از کت بورکی بو کردم ، باعث می شود مانند هم اکنون از آب سبز بخواهم . من در حال حاضر بوی کرم صورت ویتامین C و مجتمع Retin-C را بو می کنم و… نگه دارید. حالا باید چیزی را در مخلوط کن قرار دهد ...

BRB


اسفناج + خیار + سیب + لیمو + آناناس
پردازش سرد
آه! برگشتم من نمی دانم که این محصولات چیست؟

در واقع ، من فکر می کنم می دانم چه چیزی است ... آنها بوی بسیار خارق العاده و تازه ای می دهند. آنها با استفاده از چیزی به نام "پردازش سرد" ساخته می شوند که در آن اجزاء بیش از 120 درجه گرم نمی شوند ، که قرار است مواد مغذی را سالم نماند. این مانند مراقبت از پوست مواد غذایی خام است.

بدون عطرهای مصنوعی ، پرکننده ها ، سیلیکون ، پارابن ها ، سولفات ها یا بنزیناتوم
آیا در واقع محصولات را مؤثرتر می کند؟ گفتن آن سخت است ، اما بعد از چند هفته استفاده از دو تا از آنها ، صورتم احساس غرق می کند. از خوشبختی آبرسانی شده است ، و فکر می کنم رنگ پوست من کمی بیشتر به نظر می رسد. همچنین ، هر بار که یکی از محصولاتم را به پوست خود می مالم ، واقعاً برای یک اسموتی سبز تمیز می گیرم ، اما من گند می زنم ... این محصولات بوی تازه و خام می دهند ، تقریباً مثل اینکه کسی مشتی از مراقبت از پوست را در آشپزخانه من جمع کند و آن را درون یک کوزه ریخت.

طبیعی بالا
من از کرم ویتامین C فشرده صورت استفاده کرده ام که برای هر اونس 60 دلار 60 دلار است. شیشه ، و مجتمع درمانی Retin-C ، که برای 1 اونس 165 دلار است. بطری با پمپ.

گریم گران است ، درست است ؟! محصولات Kat Burki بسیار گران قیمت برای رنگهای سبز و طبیعی است ، شبیه به یکشنبه رایلی ، تاتا هارپر و کریستین هالی + ماری ورونیک .

بنابراین مجتمع درمانی 165 دلاری Retin-C چیست؟
بیایید با این موضوع صحبت کنیم ، فقط به این دلیل که نمی توانم باور کنم که به هیچ وجه پوست من را تحریک نکرده است.

ببینید ، این برای من شگفت انگیز است زیرا من چند درمان با رتینول را شروع کرده و متوقف کرده ام زیرا آنها برای پوست دسته کوچک موسیقی جاز من بیش از حد تهاجمی بودند. پوست من آسیب خواهد دید ، بنابراین من دلسرد می شوم و از استفاده از آنها کنار می شوم ، اما این یکی بسیار ملایم است.

عناصر

مجتمع KB5 (Arnica Montana (Arnica)) ، Centella Asiatica (Gotu Kola) ، Lavandula Angustifolia (اسطوخودوس) ، Calendula Officinalis (Calendula) ، Matricaria Recutita (بابونه) ​​، Hamamelis Virginiana Water (جادوگر هزل) ، Cassia Angustifolia Seal Extract Botal اسید) ، دی متیل سولفون (MSM) ، سدیم آسکوربیل فسفات (ویتامین C) ، روغن بذر Borago Officinalis (Borage) ، روغن دانه Inophyllum Calophyllum Inophyllum (روغن Tamanu) ، روغن بذر Linus Usitatissimum (روغن بذر کتان) ، روغن تخم گیاه Oenothera Biennis (Evening Primr روغن) ، روغن بذر Simmondsia Chinensis (روغن جوجوبا) ، روغن بذر Vitis Vinifera (روغن انگور) ، توکوفرول (ویتامین E) ، آب آلوئه باربادنسیس آب میوه (آلوئه) ، Rovisome Retinol ، عصاره برگ برگ Camellia Sinensis (چای سبز) ، عصاره بره موم ، عصاره Equisetum Arvense (Horsetail) ، عصاره گل شمع ماکولاتوم (شمعدانی) ، عصاره Taraxacum Officinale (قاصدک) ،Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer، Pentylene Glycol، سدیم هیدروکسید، Polysorbate 20، لسیتین، فنوکسی اتانول (نگهدارنده ، کمتر از 1٪) ، اتیل هگزیل گلیسیرین (نگهدارنده ، کمتر از 1٪) ، رایحه طبیعی ، سیترونولول ، گرانی

مجتمع درمان با رتین c kat burki
مجتمع درمانی کیت بورکی Retin-C

این یک سرم ضد پیری برای پوست های کسل کننده ، روغنی یا کمبو است که شب هنگام از آن استفاده می کنید و برای افزایش گردش خون سلول ها ، رتینول را با ویتامین C ترکیب می کند. ایده این است که رتینول و ویتامین C هنگام استفاده در کنار هم بهتر کار می کنند و حتی بهتر است وقتی در یک پتو زیبایی محافظ به نام Rovisome محصور شوید ، که مانند حبابی است که مواد فعال (مانند رتینول) را درون آن نگه می دارد. و بدون اینکه تحریک کننده باشد ، آنها را به پوست شما بکشد.



بر اساس تجربه گذشته من در مورد سرم های رتینول ، این نرم ترین و مؤثرترین موردی است که من امتحان کرده ام و من بعد از سه هفته تفاوت ظریف را می بینم. تفاوت اصلی که می بینم فقط در میزان کلی پوست من است. این کاملاً ظریف اما قابل توجه تر است.

اگر پوست شما از قبل به مقادیر زیادی رتینول در محصولات ضد پیری عادت کرده است ، ممکن است نیاز به لگد بیش از این داشته باشید ، اما اگر تازه کار را شروع کرده اید ، این باید یک سرم تمرینی خوبی باشد تا پوست شما برای اسلحه های بزرگ آماده شود .

در مورد کرم صورت فشرده ویتامین C 60 دلاری چیست؟
کرم صورت فشرده ویتامین C یک مرطوب کننده روشن کننده صبح و عصر برای پوست طبیعی ، دسته کوچک موسیقی جاز یا حساس است. ترکیبات فعال 15٪ ویتامین C و قارچ reishi هستند که ممکن است آشنا به نظر برسند زیرا Origins همچنین از آن به عنوان ماده ستاره در Mega-Mushroom Line خود برای پوستهای حساس و قرمزی استفاده می کند.

این مرطوب کننده سبک اما سنگین است که به سرعت جذب می شود ، بنابراین احساس نمی کنم بالای پوست من نشسته باشد یا در منافذ من سرد شود.

من آن را به عنوان یک روشن کننده بسیار ملایم دوست دارم. اگر پوست شما به خوبی به ویتامین C پاسخ می دهد و صورت شما رطوبت زیادی می کند ، ممکن است آن را خیلی دوست داشته باشید.

عناصر

KB5 ™ Complex (Arnica Montana (Arnica)) ، Centella Asiatica (Gotu Kola) ، Lavandula Angustifolia (اسطوخودوس) ، Calendula Officinalis (Calendula) ، Matricaria Recutita (بابونه) ​​، Isopropyl Palmitate (روغن پالم) ، Dimethyl Sulfone (MSM) S آسكوربیل فسفات (ویتامین C) ، گلیسیرین ، الكل سیتاریل ، اسید استئاریك ، روغن گلرنگ ، عطر طبیعی ، گلیسریل استارات ، نقره كلوئیدی ، عصاره گانودرما لوكیدوم (ریشی) ، ماریس سال (OMC92 - Ocean Mineral Complex) Bututterermum Shei ) ، روغن بذر Simmondsia Chinensis (روغن جوجوبا) ، پانتنول (ویتامین B-5) ، آب برگ آلوئه باربادنسیس (آلوئه) ، عصاره برگ کاملیا سیننسیس (چای سبز) ، عصاره Arvense Equisetum (گیاه اسب بخار) ، عصاره گریولنس Pelargonium (شمعدانی) ، عصاره Taraxacum Officinale (قاصدک) ، صمغ زانتان ، اسید سیتریک ، اتیل هگزیل گلیسیرین (نگهدارنده ، کمتر از 1٪) ،فنوکسی اتانول (نگهدارنده ، کمتر از 1٪) ، سیترونلول ، ژرانول ، لیمونن

فکر می کنم هر دو محصول بوی دلپذیری دارند ، اما به آنها هشدار داده می شود! - اگر آنها را خرخر کنید ، پس از آن می خواهید یک آب سبز میل کنید! اگر علاقه مند باشید ، آنها در Space NK در دسترس هستند .

رامین بازدید : 43 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:39 نظرات (0)

10 چیزهایی که باید درباره مجموعه جدید MAC پاتریک استار بدانید
این کابینت 12 قطعه آرایشی MAC با لوازم آرایشی و بهداشتی آرایش YouTube و fab YouTube phenom پاتریک استار است .
پاتریک استار سابقاً در MAC به عنوان آرایشگر آرایش و همکار فروش در اورلاندو ، فلوریدا کار می کرد. حالا او یک رسانه اجتماعی است؟
او به دلیل آرایش فوق العاده لعاب و جذابیت بیشتری دارد و فلسفه "آرایش یک اندازه با همه متناسب است".
لیپ ها هر کدام 17،50 دلار ، لیپ های گلدان هرکدام 17 دلاری ، هر مداد لبهای 17.50 دلار ، سایه چشم X 4 $ 32 ، پودر 35 دلار
نسخه محدود و ورود به همه مکانهای MAC و آنلاین با شروع 14 دسامبر 2017
چهار Patrickstarrr گلم AF یک سایه جدید (سرد هلویی نرم به رنگ صورتی Omigaud) و سه مجدد ترویج از خط دائمی (ساتن کرم بژ ومجریان ، مات طلایی نارنجی قهوه ای زین ، و مایل به قرمز مات قهوه ای سوار)
همین مورد برای چهار نفره Patrickstarrr Goalgetter هم صدق می کند! اصلاحات و تركیبهای قدیمی مدرسه: چراغهای قهوه ای یخی قهوه ای كهربا ، قهوه ای هلو قهوه ای قهوه ای نرم و قهوه ای مایل به قرمز مایل به قرمز شکلات سوئیسی .سایه جدید: I Into It (یک قهوه ای مایل به قرمز تیره مات) [به روز رسانی: با تشکر از خواننده Tasha که به من اطلاع داد که این یک بازخوانی است].
پودر پاتریک (پودر شل) مانند مخلوط 50/50 پودر MAC Set in Invisible و MAC Set Powder in Peach است و انتهای آن مات و کاملاً صاف است.
رژلب پاتریک وو گرمتر و زرد تر از OG MAC Ruby Woo رژ لب است .
هر وقت کلمه "Starrr" را در این پست تایپ می کردم ، مجبور شدم متوقف شوم و تعداد R ها را بشمارم. یک دو سه! STARRR!
مجموعه پاتریک مک
مجموعه جدید 12 قطعه LE MAC پاتریک استار که از 14 دسامبر در همه مکان های MAC و بصورت آنلاین در دسترس است
مک پاتریک استار
Set Powder and Eye Shadows X 4

بسته بندی سایه چشم مک پاتریک استار
بنابراین گلم!

مک پاتریک ستاره هدفدار
Eye Shadow X 4 / Patrickstarrr Goalgetter
مک پاتریک starrr glam af
Eye Shadow X 4 / Patrickstarrr Glam AF
مک پاتریک ستاره های چهارگانه
سایه های چشم در Brule ، Omhigaud ، Saddle و Embark (از
چهارگوش Patrick Starrr Glam AF) ، و Soft Brown ، Amber Lights ، شکلات سوئیسی و I Into It (از چهارم PatrickStarrr Goalgetter)

رژ لب مک پاتریک استار
رژ لب از سمت چپ: Mamastarrr (Satin) ، Patrick Woo (Matte) و She Betta Werrrk (مات)
بسته بندی رژ لب مک پاتریک استار
رژلب ، هر کدام 17/50 دلار


macgl Patrick starrr lipglass
رژ لب از سمت چپ: Mamastarrr ، Patrick Woo و She Betta Werrrk
رژلب ماس پاتریک استار
رژ لب و لیپس در Mamastarrr، Patrick Woo و She Betta Werrrk
پودر مک پاتریک استار
پودر پاتریک
مداد لب پاتریک استارر
مدادهای لب از سمت چپ: آجر ، چوب ماهون ، لبه تا لبه
بسته بندی پودر مک پاتریک استار
پودر را در پودر پاتریک (34 دلار) تنظیم کنید ، یک پودر بی رنگ مات با یک محصول فوق العاده عالی
مک پاتریک استارتر مدادهای لب را عوض می کند
مدادهای لب در آجر ، ماهگان و لبه به لبه؛ پودر پاتریک
مک پاتریک استار
سایه چشم های نرم و قهوه ای ، زین ، الیگودو و امبارک را روی لبه هایم پوشانده ام ، و رژ لب مادسترر و رژ لب را روی لبم قرار داده ام
مک پاتریک استار
پوشیدن پاتریک وو رژ لب و رژ لب را روی لبم می پوشید

رامین بازدید : 58 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:38 نظرات (0)

شما مانند گل های اسطوخودوس ، نعناع و گل های استوایی از سر تا انگشتان بوی خواهید داد.
دلایل دلخوش بسیاری برای سرگردان شدن به آودا وجود دارد ، مانند چای ...

وای خدای من! - هربار که من در آنجا قدم می زنم و مانند یک شخص ، "آیا شما به چای اهمیت می دهید؟" یوم!

اما یکی از بهترین دلایل بازدید از آودا خط Shampure آنها است . اگر دوست دارید اسطوخودوس ، نعناع و اصولا هر چیزی که بوی گیاهی و زمینی داشته باشد فکر می کنم آن را دوست داشته باشید. من می دانم که

این یک خط شامپو ، تهویه مطبوع ، لوسیون بدن ، روغن بدن است و هم اکنون آنها نیز یک غبار بدن دارند ، همه در یک رایحه که یک معجون از 25 ماده گیاهی و گل خالص برای تسکین حواس شماست.

قویترین نت ها برای من اسطوخودوس ، نعناع و یلانگ یلنگ است که یک گل سفید و گرمسیری از فیلیپین (وو!) است و بوی آن بسیار دنج ، آرام و زمستان می دهند.

این زمان بسیار خوبی برای سال است. عاشقشم.

روغن ترکیب شامپو آودا
من این روغن واقعی بدن را برای پاهای خشک و بی حال دوست دارم.
Shampure شامپو و کاندیشنر ($ 14 هر بطری مناسب و معقول به اندازه 8.5-اونس) چیزهای مورد علاقه من در خط هستند. من هر هفته یک بار از آنها به عنوان یک مجموعه روشن کننده برای ریشه ها و رشته هایم استفاده می کنم زیرا کاملاً مانند آنها ، من شوخی نمی کنم - موهایم را کاملاً تمیز می کنند.

مواد شامپو:

عصاره های آبی (آب \ Aqua \ Eau) \ عصاره Aquux: عصاره Lavandula Angustifolia (اسطوخودوس) ، آب میوه آلوئه باربادنسیس ، آب میوه برگ ، Rosmarinus Officinalis (رزماری) ، عصاره برگ ، آمونیوم لوریل سولفات ، دی سدیم لورث سولفوسوسینئون ، دی اتیامین ، 6 پروتئین گندم هیدرولیز شده با PEG-7 ایزوسترات ، باباسوآیدیدروپیل بتا ، هیدروکسی پروپیلتیمونیوم هیدرولیز ، گندم هیدرولیز پروتئین ، گندم آمینو اسید ، اسید آمینه گندم ، روغن Persea Gratissima (آووکادو) ، گلیسیرین ، توکوفریل استات ، آسکوربیل پالپتیوم ، سولفاتوم سولفاتوم ، سولفات سدیم ، رایحه (Parfum) ، Geraniol ، Linalool ، Citronellol ، Limonene ، کلرید سدیم ، Polysorbate 80 ، گلوکونات سدیم ، مالتودکسترین ، پتاسیم سوربات ، سدیم بنزوات ، فنوکسی اتانول ، آناتو (CI 75120)


مواد لازم تهویه مطبوع:

عصاره برگهای آبی (آب \ Aqua \ Eau) \ عصاره Aquux: عصاره برگ Mentha Piperita (نعناع) ، عصاره برگ Rosmarinus Officinalis (رزماری) ، عصاره برگ Lavandula Angustifolia (اسطوخودوس) ، گل ستیل الکل ، گلیسریل استریت ، استریت آلومین پروتئین گندم هیدروکسی پروپیلتریمونیوم ، هیدرولیز گندم ، آمینو اسیدهای گندم ، پروتئین گندم هیدرولیز PG-Propyl Silanetriol ، Panthenol ، کلرید سیتیمرونیوم ، کلرید Distearyldimonium ، استئاتور PEG-100 ، پلی اکاترنوم -4 ، سدیم گلوسون بنزن سیترونلول ، لیمونن ، اسید سیتریک ، فنوکسی اتانول

اگر احساس می کنم موهای من از تهویه های عمیق و محصولات سنگین وزنه برداری می کنند ، من شامپو می کنم و با شامپو و پوست سر و موهایم بعد از آن کاملاً تمیز و تمیز می شوم و روزها حجم می کنم. این موهای شما را به سمت پایین وزن نمی کند.

من نمی توانم همیشه از آنها استفاده کنم زیرا بسته به میزان رطوبت موهای شما (که مال من خیلی هوس می کند) کمی خشک می شوند ، اما اگر به دنبال تمیز کردن عمیق گاه و بیگاه هستید ، این دسته کوچک موسیقی جاز به آرامی همه سطوح را از بین می برد. از ساخت

من فکر می کنم اگر موهای خوبی داشته باشید نیز خوب خواهد بود.

من همچنین از روغن کامپوزیت Shampure که 30 دلار برای 1.7 اونس است ، استفاده و دوست دارم . بطری می توانید از آن در پوست سر ، موهایتان ، حمام و به طور مستقیم روی پوست خود استفاده کنید.

این به عنوان یک روغن بدن بر روی پوست مرطوب و فوق العاده عالی است و به اندازه کافی آبرسان است تا بتواند پاهای خشک زمستان را کنترل کند (این روش مانند Clarins Tonic Oil به این ترتیب بسیار مناسب است).

غبار شامپو آودا
این LE است ، اما شما هنوز هم می توانید آن را در فروشگاه ها پیدا کنید.
بعضی اوقات بعد از روغن من پوست خود را با Shampure Perfume Mist (30 دلار برای 3.4 اونس) اسپری می کردم که نسخه محدودی است و به صورت آنلاین فروخته می شود ، اما شما هنوز هم می توانید آن را در فروشگاه ها پیدا کنید. این یک غبار بدن سبک با رایحه دوز رطوبت است.

رامین بازدید : 35 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:38 نظرات (0)

من از سرخ شدن عالی Hourglass Brilliant Nude روی گونه هایم پوشیدم!
وقتی بعضی از افراد به عکس های براق فکر می کنند ، ممکن است به ونوس د میلو یا مجسمه داوود فکر کنند ... من به یک سرخ شدن از هوگللاس ، LOL فکر می کنم! روشنایی درخشان Nude Strobe Blush توسط Hourglass ، ای بچه ها ، خیلی خوب است ، به خصوص اگر عاشق ظاهری تازه هستید که گونه های شما بدون نگاه بیش از حد به آن می درخشد.

نمی توان رنگ و چهره تازه را که غیرقابل آشکار است ، از دست ندهید
این همان تأثیری است که شما از NARS Madly Blush یا Kevyn Aucoin Neo-Trio به دست می آورید ، می دانید که در آن شما یک اشاره به رنگ ، زمزمه ای از درخشش و چهره و پوست شما به نظر می رسد پر جنب و جوش تر و فلفل تر است ، همانطور که تازه تند گرفتید قدم بزنید یا کسی دزدکی حرکت کرد و شروع به زدن دنده های خود کرد.

گونه های شما آن پوستی زیبا دارند! این چیزی است که شما از Nude درخشان دریافت می کنید.

یک قهرمان آرایش ناخوشایند چیست؟ از نظر من ، اغلب اوقات زیر لباس زیر آرایش نشده ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

ساعت برهنه برهنه برهنه
هر کدام از Hourglass Ambient Strobe Blushes الگوی منحصر به فرد تیله ای دارد ، بنابراین هیچ دو کاملاً یکسان نیستند.
کهربا هلو با یک هایلایت برجسته و درخشان مخلوط شده است
درخشان برهنه سرخدار کهربا هلو مخلوط با یک برجسته برجسته و درخشان طلایی است. این یکی از Ambus Strobe Lighting Blushes است ، آن خانواده ی سرخ شده در مجموعه دائمی Hourglass است که از برجسته تر و دیدنی تری برخوردار است (همچنین برج های روشنایی Ambient Lighting نیز وجود دارد ، مانند سایه ای که HeUSLUSE HUSUS ، که بسیار عالی هستند ، اما هم دارند. یک اثر برجسته ساکت تر)

این را نمی گویم که Ambient Strobe Blushes مانند Brilliant Nude از برجسته های اهانت آمیز برخوردار است. بله می دانید ، این هاورگلاس است ، آنها با یک لمس بسیار دقیق به پایان رسیدند. این نرم آرام و درخشان است ، اما فلزی یا ظریف نیست ، بنابراین زنان در هر سنی (و اندازه های منافذ!) می توانند آن را بپوشند.

درخشش سالم بر روی تمام سایه های پوست
هنگامی که هایلایت را مخلوط می کنید و سرخ می شوید ، آن ترکیب کاملی از رنگ و درخشش دارید که فقط چیزی کمی است اما زیاد نیست. من برنزه ، NC42 در MAC هستم ، اما من این را هم در خانم های سبک تر و هم تیره تر دیده ام ، و در سطح تابلو زیباست. روی پوست سبک تر ، بیشتر از اثر قرمزی استفاده می کنید. روی پوست تیره تر ، بیشتر به عنوان هایلایت عمل می کند ، اما در هر دو صورت گونه های پوستی و درخشش سالم دارند.


ماندگار
یک قابلمه 0.15 اونسی 38 دلار ، که گران قیمت است (همانطور که بیشتر محصولات Hourglass وجود دارد) ، اما تمام چیزی که شما نیاز دارید کمی است ، و آن کمی نیاز به لمس کردن تا نیمه روز ندارد.

کاربرد آسان
برای داشتن ظاهری تازه ، بهترین راه برای پوشیدن این گل سرخ را پیدا کرده ام ، استفاده از یک برس سرخ شده است - بدون تکنیک های فانتزی و حرکات لازم! فقط کافی است آن را درون ماهیتابه چرخانده تا تیرگی و هایلایت را با هم مخلوط کنید و سپس فقط از یک حرکت صاف و حرکت به سمت بالا روی سیب گونه های خود استفاده کنید.

من از یک لایه استفاده می کنم ، حداکثر دو تا ، و این تنها چیزی است که من نیاز دارم. ساده و آسان.

ساعت مچی چوبی swatches محکم
روشنایی Strobe از بالا به چشم می خورد: Nude Brilliant، Euphoric Fusion، Incandescent Electra and Flash Iridescent
رنگ با همه چیز پیش می رود
نکته درخشان دیگری که در مورد این سرخ شدن وجود دارد این است که می توانید با هر ترکیب رنگی روی چشم و لب خود آن را بپوشید و به نظر می رسد بیشتر همه چیز را مسطح می کند. در این عکس من آن را با یک رنگ قهوه ای با رنگ خنک تر پوشیده ام ، اما همچنین با قهوه ای های گرم ، یا براق یا برهنه کار می کند. در واقع همه چیز و هر دسته رنگی دسته کوچک موسیقی جاز که می توانید رویای خود را ببینید ، درخشان برهنه با آن پیش خواهد رفت ، و همین مورد در مورد لب ها نیز پیش می رود. هلو ، صورتی ، بنفش ، قرمز ، نارنجی ... مهم نیست. همه رنگ ها خوب به نظر می رسند

پیام خانه
وقتی این سرخ را می پوشم ، به نظر می رسد کمی آرایش می کنم ، اما به نظر نمی رسد که یک تن داشته باشم ، و این چیزی است که من در مورد آن دوست دارم. و تقریباً با همه چیز پیش می رود!

رامین بازدید : 46 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:37 نظرات (0)

رنگ پریدگی صورتی در وسط سایه جدیدی از فشرده کننده های نرم کننده پوست BECCA Shimmering Skin است
BECCA در حال گشت و گذار در این است - چه چیزی مثل یک موج طولانی و مداوم از پالت های برجسته تر با نسخه محدود - چه مدت ، ماه؟ سال ها؟ به نظر می رسد هر دو ماه یک مورد جدید وجود دارد.

تعجب! آخرین مورد آن Waves Light نام دارد (34 دلار در حال حاضر در دسترس است) و دارای سه سایه از پودر فشرده کننده پوست Shimmering Skin Perfector (پودر فشرده شده) است. دو مورد سایه ای هستند که ممکن است قبلاً با آنها آشنا باشید - Good ol 'طلایی Moonstone ، که سالها است در آن قرار دارد و نور کمرنگ بنفش منیزیم منشوری ، که جدیدتر است.

امواج نور بکه
بسته بندی پلاستیکی محکم با یک آینه
نکته جانبی: من سالها از فکر کردن به نورهای برجسته بنفش دور شدم و فکر کردم که این فقط برای لیزرهای سبک تر است ، و این که ، به عنوان یک بچگانه برنزه ، نمی توانم آن را بپوشم ... پسر ، آیا اشتباه کردم! در واقع واقعاً تمسخر بر تن های تیره پوست نیز وجود دارد.

امواج نور BECCA
از بالا: سنگ ماه ، یاقوت کبود صورتی و آمتیست منشوری
سایه جدید و جدید سایبان خندان در وسط پالت است. به آن صورتی یاقوت کبود (Pink Sapphire) گفته می شود ، و صورتی بسیار زیبا از کروم طلایی کروم است که برای هلو چشمک می زند.

من اینجا آن را بر روی گونه هایم پوشیدم ، اگرچه ، می دانید ، مجبور شدم آنرا بسازم ، زیرا به همان اندازه Moonstone و Amethyst منشور رنگی نیست.

البته مسئله بزرگی نیست ، زیرا اینگونه نیست که مجبور شدم تن آن را تهیه کنم. من دو لایه برای این گونه های درخشان و چشمی انجام دادم.

امواج نور بکه
پوشیدن یاقوت کبود صورتی روی گونه هایم

این پودرها به طور معمول BECCA هستند زیرا صاف ، ابریشمی ، نرم و بلند هستند. حتی بعد از 12 ساعت ، خیلی کم رنگ می بینم.

آنها همچنین خشک ترین تکه های گونه های من را غمگین می کنند (احتمالاً این موضوع را از قبل می دانید ، اما من پوست خشک / روغنی کمبو دارم). اصولاً ، شما می توانید بدون لرزیدن بر روی تکه های پوسته پوسته و یا جلب توجه به "خطوط تجربه" خود ، آنها را بپوشید ، همانطور که دوست دارم آنها را صدا کنم.

امواج نور بکه
چیزی در مورد این رنگها نوع 80s وجود دارد ، بله؟
به طور کلی ، این یک پالت برجسته و قابل انعطاف است که باید کاربرد زیادی داشته باشد. همچنین مناسب بسیاری از رنگ های پوست و انواع پوست است ، اما آیا واقعاً چند نفر برجسته برجسته در زندگی خود احتیاج دارد؟ - از آنجا که من معمولاً تقریباً هر روز از همان هایلایت استفاده می کنم (خامه ای MAC Hush).

اگر تصمیم دارید این مورد را بدست آورید ( اکنون LE است و در دسترس است ) ، فکر نمی کنم ناامید شوید. بسیار زیبا و بسیار مقرون به صرفه است و قیمت آن نیز 34 دلار است و می توانید از پودرها به عنوان سایه چشم نیز استفاده کنید و یا به عنوان براق کننده های براق برای رژلب ، رژ لب و حتی ریمل استفاده کنید.

رامین بازدید : 69 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:37 نظرات (0)

مک جید جاگر
من از مجموعه جدید MAC Jade Jagger آرایش می کنم ، که 14 دسامبر برای انتخاب پیشخوان های MAC آماده می شوم.
اگر نام شما جید است و شما یک طراح جواهرات می شوید ، این مانند سرنوشت است که به شما بگوید ، "ها! من به شما گفتم پس! "

طراح جواهرات انگلیس ، جید جاگر ، دختر Bianca و میک جاگر ، دختر با نام خانوادگی راک ، دارای یک نسخه محدود همکاری MAC است که از 14 دسامبر راه اندازی می شود ، و شما بچه ها ... این زرق و برق دار است.

مجموعه جاگرهای جید مک
همه چیز در این مجموعه از خانواده MAC Mineralize است.
MAC سایه های چشم ، پودر صورت ، سرخ شدن و رژگونه را معدنی می کند
سه لب معدنی غنی از Mineralize (هر کدام $ 25) ، دو عدد چهار مایع Mineralize Eye Shadow X 4 (هر 46 دلار) ، یک پودر Mineralize Skinfinish (33 دلار) و دو عدد مینرالیزه Blushes (هر کدام 28 دلار) وجود دارد که همه با چیزی به نام "مجتمع چند ماده معدنی" ، که MAC است برای "چیزی که به چهره می افزاید بدون اینکه سنگین یا پودری به نظر برسد" صحبت کنید.

مک جید جاگر
پوشیدن چهار گوش شبانه Burning و Mineralize Skinfinish در ساتن شامپر (به عنوان یک رنگ چربی) روی چشمانم. من همچنین روی بر روی صورتم از Blush Perfect Brushze Blush و Sunset Pearl Lipsticks استفاده می کنم.

برداشت های اول
این اولین نگاه دستی من به مجموعه است. اگر سوالی در مورد آن دارید ، در نظرات به من اطلاع دهید. من تمام تلاش خود را برای کمک کردن خواهم کرد.

برخی تفکرات…

سایه های سایبان Mineralize Eye به ترتیب خطوط خوبی دارند. من از اینکه چقدر سایه های موجود در چهار گوش با پارگی های Burning Nights مخلوط می شوند و چقدر ناخوشایند وجود دارد ، شوکه شده ام.
در واقع ، من اکنون که به آن فکر می کنم هیچ نتیجه ای نمی بینم!

سایه ها بسیار شبیه به سایه های چهار گوش سایه بان پخته شده Chanel است . آنها از نظر رنگی متوسط ​​، اما بسیار رنگی نیستند. این برای من درست است زیرا شما می توانید با آنها اشتباهات زیادی انجام دهید و لازم نیست کاملاً دقیق یا کاملاً دقیق باشید.

امروز دارم یک روزنه لب / لب خوب می بینم ، اما به لطف رژ لب مروارید Sunset Pearl که پوشیده ام ، احتمالاً نمی توانید با این عکس ها بگویید.
فقط خامه ای و مرطوب کننده است. احساس می کنم BTW ، لب لب Stylos ، دختر Hourglass برای من ، که فوق العاده نیز هستند.

SWOON! Mineralize Skinfinish در Satin Shimmer قهوه ای طلایی غنی ، قهوه ای است که با یک مروارید طلایی نرم و براق مخلوط می شود. قهوه ای مضاعف (سه برابر؟) به عنوان یک سایه چشم ، که به این ترتیب است که من آن را در این عکس در پوشش من ، و یک برنز استفاده می کنم.
من فقط یکی از این دو تاپ رو امتحان کردم برنز عالی و درخشان ، سبک و باریک به نظر می رسد گل رز ترکیبی از قهوه ای است ، و ظاهراً سنگین به نظر نمی رسد.
برای مقایسه دیگر Hourglass ، فکر می کنم این موارد به نظر خیلی شبیه Ambient Strobe Blushes روی گونه ها است.

درخشش طلایی مک جید جاگر
Golden Shine / Mineralize Eye Shadow X 4
شب های سوزاننده مک جید جگر
Burning Nights / Mineralize Eye Shadow X 4
برنز کامل جید جیگر جیگر
Blush Mineralize in Bronze Perfect (سایه دیگری نیز وجود دارد ، Moon Shimmer ، که تصویر آن نیست)
mac jade jagger پوستی را معدنی می کند
معدنی سازی Skinfinish در Satin Shimmer
ساحل ماسه جید جیگر اپال غروب خورشید مروارید نورد قرمز
رژ لب را در ساحل عقیق ، ساحل غروب آفتاب و رولینگ قرمز معدنی کنید
swatches mac jade jagger 1
Golden Shine Mineralize Eye Shadow X 4 (شامپاین ، طلایی ، گل رز ، قهوه ای)؛ Burning Nights MIneralize Eye Shadow X 4 (Nano Nude، Suede، Space، Jungle Green)
swatches mac jade jagger 2
مروارید برنز عالی ، رژلب ساتن سایبان معدنی اسکین فینیز ، رژ لب معدنی اپال بیچ ، رژ لب معدنی مروارید غروب خورشید ، رژ لب معدنی قرمز
مجموعه جاگرهای جید مک
MAC جید جاگر
مجموعه جاگرهای جید مک
MAC جید جاگر
فاب به پایان رسید ، فرمولهای دوستانه و رنگهای تند و سریع
سلام ، شانل و هاگللاس! این یک نسخه لوکس با الهام است که مرا به یاد آن مارک های رده بالا می اندازد. من عاشق آرایش ها و رنگ ها و روشی هستم که همه چیز روی پوست من می چسبد.

قطعات به راحتی مخلوط می شوند و باید با پوست بالغ نیز خوب بازی کنند.

آنها در حال آمدن برای انتخاب مکان های MAC هستند (بنابراین پیشخوان در این نزدیکی را بررسی کنید) و وب سایت MAC از 14 دسامبر شروع کنید .

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 801
  • بازدید کلی : 2,670