loading...

بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران

مک جید جاگرمن از مجموعه جدید MAC Jade Jagger آرایش می کنم ، که 14 دسامبر برای انتخاب پیشخوان های MAC آماده می شوم.اگر نام شما جید است و شما یک طراح جواهرات می شوید ، این مانند سرنوشت است که به شما بگو

رامین بازدید : 68 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:37 نظرات (0)

مک جید جاگر
من از مجموعه جدید MAC Jade Jagger آرایش می کنم ، که 14 دسامبر برای انتخاب پیشخوان های MAC آماده می شوم.
اگر نام شما جید است و شما یک طراح جواهرات می شوید ، این مانند سرنوشت است که به شما بگوید ، "ها! من به شما گفتم پس! "

طراح جواهرات انگلیس ، جید جاگر ، دختر Bianca و میک جاگر ، دختر با نام خانوادگی راک ، دارای یک نسخه محدود همکاری MAC است که از 14 دسامبر راه اندازی می شود ، و شما بچه ها ... این زرق و برق دار است.

مجموعه جاگرهای جید مک
همه چیز در این مجموعه از خانواده MAC Mineralize است.
MAC سایه های چشم ، پودر صورت ، سرخ شدن و رژگونه را معدنی می کند
سه لب معدنی غنی از Mineralize (هر کدام $ 25) ، دو عدد چهار مایع Mineralize Eye Shadow X 4 (هر 46 دلار) ، یک پودر Mineralize Skinfinish (33 دلار) و دو عدد مینرالیزه Blushes (هر کدام 28 دلار) وجود دارد که همه با چیزی به نام "مجتمع چند ماده معدنی" ، که MAC است برای "چیزی که به چهره می افزاید بدون اینکه سنگین یا پودری به نظر برسد" صحبت کنید.

مک جید جاگر
پوشیدن چهار گوش شبانه Burning و Mineralize Skinfinish در ساتن شامپر (به عنوان یک رنگ چربی) روی چشمانم. من همچنین روی بر روی صورتم از Blush Perfect Brushze Blush و Sunset Pearl Lipsticks استفاده می کنم.

برداشت های اول
این اولین نگاه دستی من به مجموعه است. اگر سوالی در مورد آن دارید ، در نظرات به من اطلاع دهید. من تمام تلاش خود را برای کمک کردن خواهم کرد.

برخی تفکرات…

سایه های سایبان Mineralize Eye به ترتیب خطوط خوبی دارند. من از اینکه چقدر سایه های موجود در چهار گوش با پارگی های Burning Nights مخلوط می شوند و چقدر ناخوشایند وجود دارد ، شوکه شده ام.
در واقع ، من اکنون که به آن فکر می کنم هیچ نتیجه ای نمی بینم!

سایه ها بسیار شبیه به سایه های چهار گوش سایه بان پخته شده Chanel است . آنها از نظر رنگی متوسط ​​، اما بسیار رنگی نیستند. این برای من درست است زیرا شما می توانید با آنها اشتباهات زیادی انجام دهید و لازم نیست کاملاً دقیق یا کاملاً دقیق باشید.

امروز دارم یک روزنه لب / لب خوب می بینم ، اما به لطف رژ لب مروارید Sunset Pearl که پوشیده ام ، احتمالاً نمی توانید با این عکس ها بگویید.
فقط خامه ای و مرطوب کننده است. احساس می کنم BTW ، لب لب Stylos ، دختر Hourglass برای من ، که فوق العاده نیز هستند.

SWOON! Mineralize Skinfinish در Satin Shimmer قهوه ای طلایی غنی ، قهوه ای است که با یک مروارید طلایی نرم و براق مخلوط می شود. قهوه ای مضاعف (سه برابر؟) به عنوان یک سایه چشم ، که به این ترتیب است که من آن را در این عکس در پوشش من ، و یک برنز استفاده می کنم.
من فقط یکی از این دو تاپ رو امتحان کردم برنز عالی و درخشان ، سبک و باریک به نظر می رسد گل رز ترکیبی از قهوه ای است ، و ظاهراً سنگین به نظر نمی رسد.
برای مقایسه دیگر Hourglass ، فکر می کنم این موارد به نظر خیلی شبیه Ambient Strobe Blushes روی گونه ها است.

درخشش طلایی مک جید جاگر
Golden Shine / Mineralize Eye Shadow X 4
شب های سوزاننده مک جید جگر
Burning Nights / Mineralize Eye Shadow X 4
برنز کامل جید جیگر جیگر
Blush Mineralize in Bronze Perfect (سایه دیگری نیز وجود دارد ، Moon Shimmer ، که تصویر آن نیست)
mac jade jagger پوستی را معدنی می کند
معدنی سازی Skinfinish در Satin Shimmer
ساحل ماسه جید جیگر اپال غروب خورشید مروارید نورد قرمز
رژ لب را در ساحل عقیق ، ساحل غروب آفتاب و رولینگ قرمز معدنی کنید
swatches mac jade jagger 1
Golden Shine Mineralize Eye Shadow X 4 (شامپاین ، طلایی ، گل رز ، قهوه ای)؛ Burning Nights MIneralize Eye Shadow X 4 (Nano Nude، Suede، Space، Jungle Green)
swatches mac jade jagger 2
مروارید برنز عالی ، رژلب ساتن سایبان معدنی اسکین فینیز ، رژ لب معدنی اپال بیچ ، رژ لب معدنی مروارید غروب خورشید ، رژ لب معدنی قرمز
مجموعه جاگرهای جید مک
MAC جید جاگر
مجموعه جاگرهای جید مک
MAC جید جاگر
فاب به پایان رسید ، فرمولهای دوستانه و رنگهای تند و سریع
سلام ، شانل و هاگللاس! این یک نسخه لوکس با الهام است که مرا به یاد آن مارک های رده بالا می اندازد. من عاشق آرایش ها و رنگ ها و روشی هستم که همه چیز روی پوست من می چسبد.

قطعات به راحتی مخلوط می شوند و باید با پوست بالغ نیز خوب بازی کنند.

آنها در حال آمدن برای انتخاب مکان های MAC هستند (بنابراین پیشخوان در این نزدیکی را بررسی کنید) و وب سایت MAC از 14 دسامبر شروع کنید .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 799
  • بازدید کلی : 2,668