loading...

بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران

من از سرخ شدن عالی Hourglass Brilliant Nude روی گونه هایم پوشیدم!وقتی بعضی از افراد به عکس های براق فکر می کنند ، ممکن است به ونوس د میلو یا مجسمه داوود فکر کنند ... من به یک سرخ شدن از هوگللاس ، LOL

رامین بازدید : 35 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:38 نظرات (0)

من از سرخ شدن عالی Hourglass Brilliant Nude روی گونه هایم پوشیدم!
وقتی بعضی از افراد به عکس های براق فکر می کنند ، ممکن است به ونوس د میلو یا مجسمه داوود فکر کنند ... من به یک سرخ شدن از هوگللاس ، LOL فکر می کنم! روشنایی درخشان Nude Strobe Blush توسط Hourglass ، ای بچه ها ، خیلی خوب است ، به خصوص اگر عاشق ظاهری تازه هستید که گونه های شما بدون نگاه بیش از حد به آن می درخشد.

نمی توان رنگ و چهره تازه را که غیرقابل آشکار است ، از دست ندهید
این همان تأثیری است که شما از NARS Madly Blush یا Kevyn Aucoin Neo-Trio به دست می آورید ، می دانید که در آن شما یک اشاره به رنگ ، زمزمه ای از درخشش و چهره و پوست شما به نظر می رسد پر جنب و جوش تر و فلفل تر است ، همانطور که تازه تند گرفتید قدم بزنید یا کسی دزدکی حرکت کرد و شروع به زدن دنده های خود کرد.

گونه های شما آن پوستی زیبا دارند! این چیزی است که شما از Nude درخشان دریافت می کنید.

یک قهرمان آرایش ناخوشایند چیست؟ از نظر من ، اغلب اوقات زیر لباس زیر آرایش نشده ، محصولی از مجموعه دائمی است که زیر صفحه رادار بسیاری از دوستداران آرایش می پوشد اما مرتباً دنیای من را لرزاند. سریال طولانی مدت Unsung Heroes دارای برخی از موارد مورد علاقه من است .

ساعت برهنه برهنه برهنه
هر کدام از Hourglass Ambient Strobe Blushes الگوی منحصر به فرد تیله ای دارد ، بنابراین هیچ دو کاملاً یکسان نیستند.
کهربا هلو با یک هایلایت برجسته و درخشان مخلوط شده است
درخشان برهنه سرخدار کهربا هلو مخلوط با یک برجسته برجسته و درخشان طلایی است. این یکی از Ambus Strobe Lighting Blushes است ، آن خانواده ی سرخ شده در مجموعه دائمی Hourglass است که از برجسته تر و دیدنی تری برخوردار است (همچنین برج های روشنایی Ambient Lighting نیز وجود دارد ، مانند سایه ای که HeUSLUSE HUSUS ، که بسیار عالی هستند ، اما هم دارند. یک اثر برجسته ساکت تر)

این را نمی گویم که Ambient Strobe Blushes مانند Brilliant Nude از برجسته های اهانت آمیز برخوردار است. بله می دانید ، این هاورگلاس است ، آنها با یک لمس بسیار دقیق به پایان رسیدند. این نرم آرام و درخشان است ، اما فلزی یا ظریف نیست ، بنابراین زنان در هر سنی (و اندازه های منافذ!) می توانند آن را بپوشند.

درخشش سالم بر روی تمام سایه های پوست
هنگامی که هایلایت را مخلوط می کنید و سرخ می شوید ، آن ترکیب کاملی از رنگ و درخشش دارید که فقط چیزی کمی است اما زیاد نیست. من برنزه ، NC42 در MAC هستم ، اما من این را هم در خانم های سبک تر و هم تیره تر دیده ام ، و در سطح تابلو زیباست. روی پوست سبک تر ، بیشتر از اثر قرمزی استفاده می کنید. روی پوست تیره تر ، بیشتر به عنوان هایلایت عمل می کند ، اما در هر دو صورت گونه های پوستی و درخشش سالم دارند.


ماندگار
یک قابلمه 0.15 اونسی 38 دلار ، که گران قیمت است (همانطور که بیشتر محصولات Hourglass وجود دارد) ، اما تمام چیزی که شما نیاز دارید کمی است ، و آن کمی نیاز به لمس کردن تا نیمه روز ندارد.

کاربرد آسان
برای داشتن ظاهری تازه ، بهترین راه برای پوشیدن این گل سرخ را پیدا کرده ام ، استفاده از یک برس سرخ شده است - بدون تکنیک های فانتزی و حرکات لازم! فقط کافی است آن را درون ماهیتابه چرخانده تا تیرگی و هایلایت را با هم مخلوط کنید و سپس فقط از یک حرکت صاف و حرکت به سمت بالا روی سیب گونه های خود استفاده کنید.

من از یک لایه استفاده می کنم ، حداکثر دو تا ، و این تنها چیزی است که من نیاز دارم. ساده و آسان.

ساعت مچی چوبی swatches محکم
روشنایی Strobe از بالا به چشم می خورد: Nude Brilliant، Euphoric Fusion، Incandescent Electra and Flash Iridescent
رنگ با همه چیز پیش می رود
نکته درخشان دیگری که در مورد این سرخ شدن وجود دارد این است که می توانید با هر ترکیب رنگی روی چشم و لب خود آن را بپوشید و به نظر می رسد بیشتر همه چیز را مسطح می کند. در این عکس من آن را با یک رنگ قهوه ای با رنگ خنک تر پوشیده ام ، اما همچنین با قهوه ای های گرم ، یا براق یا برهنه کار می کند. در واقع همه چیز و هر دسته رنگی دسته کوچک موسیقی جاز که می توانید رویای خود را ببینید ، درخشان برهنه با آن پیش خواهد رفت ، و همین مورد در مورد لب ها نیز پیش می رود. هلو ، صورتی ، بنفش ، قرمز ، نارنجی ... مهم نیست. همه رنگ ها خوب به نظر می رسند

پیام خانه
وقتی این سرخ را می پوشم ، به نظر می رسد کمی آرایش می کنم ، اما به نظر نمی رسد که یک تن داشته باشم ، و این چیزی است که من در مورد آن دوست دارم. و تقریباً با همه چیز پیش می رود!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 99
  • بازدید سال : 802
  • بازدید کلی : 2,671