loading...

بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران

شما مانند گل های اسطوخودوس ، نعناع و گل های استوایی از سر تا انگشتان بوی خواهید داد.دلایل دلخوش بسیاری برای سرگردان شدن به آودا وجود دارد ، مانند چای ...وای خدای من! - هربار که من در آنجا قدم می زنم و

رامین بازدید : 59 دوشنبه 29 مهر 1398 زمان : 15:38 نظرات (0)

شما مانند گل های اسطوخودوس ، نعناع و گل های استوایی از سر تا انگشتان بوی خواهید داد.
دلایل دلخوش بسیاری برای سرگردان شدن به آودا وجود دارد ، مانند چای ...

وای خدای من! - هربار که من در آنجا قدم می زنم و مانند یک شخص ، "آیا شما به چای اهمیت می دهید؟" یوم!

اما یکی از بهترین دلایل بازدید از آودا خط Shampure آنها است . اگر دوست دارید اسطوخودوس ، نعناع و اصولا هر چیزی که بوی گیاهی و زمینی داشته باشد فکر می کنم آن را دوست داشته باشید. من می دانم که

این یک خط شامپو ، تهویه مطبوع ، لوسیون بدن ، روغن بدن است و هم اکنون آنها نیز یک غبار بدن دارند ، همه در یک رایحه که یک معجون از 25 ماده گیاهی و گل خالص برای تسکین حواس شماست.

قویترین نت ها برای من اسطوخودوس ، نعناع و یلانگ یلنگ است که یک گل سفید و گرمسیری از فیلیپین (وو!) است و بوی آن بسیار دنج ، آرام و زمستان می دهند.

این زمان بسیار خوبی برای سال است. عاشقشم.

روغن ترکیب شامپو آودا
من این روغن واقعی بدن را برای پاهای خشک و بی حال دوست دارم.
Shampure شامپو و کاندیشنر ($ 14 هر بطری مناسب و معقول به اندازه 8.5-اونس) چیزهای مورد علاقه من در خط هستند. من هر هفته یک بار از آنها به عنوان یک مجموعه روشن کننده برای ریشه ها و رشته هایم استفاده می کنم زیرا کاملاً مانند آنها ، من شوخی نمی کنم - موهایم را کاملاً تمیز می کنند.

مواد شامپو:

عصاره های آبی (آب \ Aqua \ Eau) \ عصاره Aquux: عصاره Lavandula Angustifolia (اسطوخودوس) ، آب میوه آلوئه باربادنسیس ، آب میوه برگ ، Rosmarinus Officinalis (رزماری) ، عصاره برگ ، آمونیوم لوریل سولفات ، دی سدیم لورث سولفوسوسینئون ، دی اتیامین ، 6 پروتئین گندم هیدرولیز شده با PEG-7 ایزوسترات ، باباسوآیدیدروپیل بتا ، هیدروکسی پروپیلتیمونیوم هیدرولیز ، گندم هیدرولیز پروتئین ، گندم آمینو اسید ، اسید آمینه گندم ، روغن Persea Gratissima (آووکادو) ، گلیسیرین ، توکوفریل استات ، آسکوربیل پالپتیوم ، سولفاتوم سولفاتوم ، سولفات سدیم ، رایحه (Parfum) ، Geraniol ، Linalool ، Citronellol ، Limonene ، کلرید سدیم ، Polysorbate 80 ، گلوکونات سدیم ، مالتودکسترین ، پتاسیم سوربات ، سدیم بنزوات ، فنوکسی اتانول ، آناتو (CI 75120)


مواد لازم تهویه مطبوع:

عصاره برگهای آبی (آب \ Aqua \ Eau) \ عصاره Aquux: عصاره برگ Mentha Piperita (نعناع) ، عصاره برگ Rosmarinus Officinalis (رزماری) ، عصاره برگ Lavandula Angustifolia (اسطوخودوس) ، گل ستیل الکل ، گلیسریل استریت ، استریت آلومین پروتئین گندم هیدروکسی پروپیلتریمونیوم ، هیدرولیز گندم ، آمینو اسیدهای گندم ، پروتئین گندم هیدرولیز PG-Propyl Silanetriol ، Panthenol ، کلرید سیتیمرونیوم ، کلرید Distearyldimonium ، استئاتور PEG-100 ، پلی اکاترنوم -4 ، سدیم گلوسون بنزن سیترونلول ، لیمونن ، اسید سیتریک ، فنوکسی اتانول

اگر احساس می کنم موهای من از تهویه های عمیق و محصولات سنگین وزنه برداری می کنند ، من شامپو می کنم و با شامپو و پوست سر و موهایم بعد از آن کاملاً تمیز و تمیز می شوم و روزها حجم می کنم. این موهای شما را به سمت پایین وزن نمی کند.

من نمی توانم همیشه از آنها استفاده کنم زیرا بسته به میزان رطوبت موهای شما (که مال من خیلی هوس می کند) کمی خشک می شوند ، اما اگر به دنبال تمیز کردن عمیق گاه و بیگاه هستید ، این دسته کوچک موسیقی جاز به آرامی همه سطوح را از بین می برد. از ساخت

من فکر می کنم اگر موهای خوبی داشته باشید نیز خوب خواهد بود.

من همچنین از روغن کامپوزیت Shampure که 30 دلار برای 1.7 اونس است ، استفاده و دوست دارم . بطری می توانید از آن در پوست سر ، موهایتان ، حمام و به طور مستقیم روی پوست خود استفاده کنید.

این به عنوان یک روغن بدن بر روی پوست مرطوب و فوق العاده عالی است و به اندازه کافی آبرسان است تا بتواند پاهای خشک زمستان را کنترل کند (این روش مانند Clarins Tonic Oil به این ترتیب بسیار مناسب است).

غبار شامپو آودا
این LE است ، اما شما هنوز هم می توانید آن را در فروشگاه ها پیدا کنید.
بعضی اوقات بعد از روغن من پوست خود را با Shampure Perfume Mist (30 دلار برای 3.4 اونس) اسپری می کردم که نسخه محدودی است و به صورت آنلاین فروخته می شود ، اما شما هنوز هم می توانید آن را در فروشگاه ها پیدا کنید. این یک غبار بدن سبک با رایحه دوز رطوبت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 809
  • بازدید کلی : 2,678